Smoki, wiedźmy, trolle... Nikt nie powstrzyma Anny. Robi to, co chce dzięki umiejętnościom telekinezy, niekonwencjonalnemu używaniu narzędzi tortur, odrobinie improwizacji i pomocy podstępnego lisa. Kontaktuje się ze zmarłymi, odcina dostawę piwa do miejscowej tawerny i wsadza za kratki starsze panie...
Anna wiedzie spokojne życie ze swoim dziadkiem w leśnym domku, aż do momentu, kiedy dziadek zapada na nieznaną chorobę. Anna wyrusza w podróż, aby zdobyć lekarstwo dla dziadka. Gdy świat zewnętrzny okazuje się być jeszcze bardziej niebezpieczny i dziwaczny niż myślała, wiedźma Winfriede porywa dziewczynkę by wykorzystać ją do swego eksperymentu.
Eksperyment zostaje zwieńczony sukcesem - dziewczynka nabywa tak wielkich mocy telekinezy, że trudno jest je kontrolować. Razem z Tedem, chłopcem zmienionym w pluszowego misia, Annie udaje się uciec. Od tej pory mamy do czynienia z obdarzoną nieziemskimi siłami dziewczyną w parze z zaczarowanym chłopcem, czarnym charakterem, który ich ściga, oraz zdesperowanym, chorym dziadkiem. Wszyscy obsadzeni w prawdziwie bajkowej scenerii.
Wiedźmy, duchy, trole i zaklęte księżniczki nieważne czy mamy je przechytrzyć czy ocalić, wszystkie postaci bez wyjątku odgrywają ważną rolę w wyprawie Anny.
klasyczna przygodówka point’n’click pełna zwodniczych zagadek
fantastyczna opowieść osadzona w świecie mrocznej fantazji z dużą dawką czarnego humoru
nieograniczony magazyn ze specjalnym miejscem dla małego smoka
świetna i urokliwa oprawa graficzna z zapierającymi dech filmikami-przerywnikami
czarna magia i telekineza - tym razem nie tylko dla złoczyńców
wykonywanie egzekucji dostępne dla całej rodziny !
niezwykła, wciągająca, dla każdego, a do tego zakończenie... zaskakujące !!!
spróbuj przechytrzyć wiedźmy, duchy, trole i smoki oraz wiele innych dziwadeł
© 2016 IQ Publishing
IQ PUBLISHING